Limit to 50 punktów w Witalności, Szybkości, Zręczności, Reakcji i Celności.
Statystyki mogą przekroczyć limit, gdy użyta jest umiejętność lub technika.
Poza limit mogą wychodzić też statystyki uzyskiwane z niektórych przedmiotów.
Powyższy limit nie dotyczy statystyki chakry!
Oto jak wyglądają wasze początkowe statystyki, bez rozdania punktów.
Witalność: 10/50
Szybkość: 10/50
Reakcja: 10/50
Celność: 10/50
Zręczność: 10/50
Chakra: 0 (taka wartość oznacza, że mamy bazową ilość chakry dla aktualnej rangi)
A to przykład jak mogą wyglądać po rozdaniu punktów (45).
Witalność: 30/50
Szybkość: 20/50
Reakcja: 20/50
Celność: 10/50
Zręczność: 10/50
Chakra: 5
Tak wyglądają po zużyciu w walce Tenfūin (Poziomu I).
Witalność: 30/50
Szybkość: 20 (+20) = 40/50
Reakcja: 20/50
Celność: 10/50
Zręczność: 10/50
Chakra: 5 (2x wliczając bazową)
A tak wyglądają po użyciu w walce Chifūin (Poziomu II).
Witalność: 30/50
Szybkość: 20/50
Reakcja: 20/50
Celność: 10/50
Zręczność: 10/50
Chakra: 5
Efekt umiejętności trwa chwilę, więc po zakończeniu statystyki wracają do normy.
Witalność: 30 (+40) = 70/50
Szybkość: 20 (+20) = 40/50
Reakcja: 20/50
Celność: 10/50
Zręczność: 10/50
Chakra: 5
Niektóre umiejętności działają non-stop, więc bonusy za nie nigdy nie znikają. Podobnie jak z niektórymi przedmiotami (np. strojami bojowymi, czy butami).
Offline